top of page
  • תמונת הסופר/תyael media

אריק ברנשטיין - אריק ברנשטיין בניית אתרים

עודכן: 25 ביולי 2021

בניית אתרים לכל עסק, ארגון ומשימה

בניית אתרים לעסקים הינה משימה מורכבת הדורשת מבונה האתרים להיות מעודכן במספר רב של תחומים, טרנדים וטכנולוגיות כגון: עיצוב, חוויית משתמש, טכנולוגיית אתרים, שיפורים ביחס המרה, קידום בגוגל ושאר מנועי חיפוש, התאמות לסלולר, טאבלטים ועוד.

משום שהאתר הינו הפנים של העסק בתקופה בה אנו חיים, יש חשיבות גדולה ואפילו רבה יותר לאתר של עסק. לכן על מנת למנף את הצרכים של העסק שלכם אתם זקוקים לאיש מקצוע מומחה ואמין וכאן אני נכנס לתמונה.


שלום, נעים להכיר, אני כאן בשבילכם על מנת לעזור למנף את העסק שלכם באמצעות אתר איכותי ויעיל, בין אם מדובר בחנות אינטרנטית, אתר תדמית וכל מה שביניהם. אני כאן לספק לכם את שירות בניית האתרים הטוב ביותר.


בניית אתר ב WIX

וויקס הינה חברה ישראלית העומדת מאחורי הרעיון לספק ללקוחותיה פלטפורמה לבניית אתרים ללא צורך בידע קודם בקידוד או בעיצוב אתרים, שתהיה זמינה לכול. עבורי, כסוכנות בוטיק לבניית אתרים, העבודה עם וויקס מאפשרת בניית אתרים קלה ומהירה עם התאמות לעבודה של מפתחים. כך בעצם אנו מסוגלים לרתום את היתרונות של וויקס ללא החסרונות שלה ולספק לכם אתר שיענה על כל הצרכים של העסק שלכם.

אריק ברנשטיין בניית אתרים מכל הלב

המנטרה המנחה אותי היא אוזן קשבת לצרכי הלקוח והעסק, אני מאמין שמה שטוב לעסק שלכם טוב לי. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר ולשמוע כיצד אני יכול לעזור לכם בבניית אתר במחיר שפוי ויחד נדאג להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להבטיח לכם בניית אתר מהמם ויעיל בוויקס. אני מאמין שכל עסק יכול לפרוח בעזרת אתר אינטרנט איכותי וקולע, אז צרו עימי קשר עוד היום!


bottom of page