רשתות חברתיות
קרוב לעשור אני עוסק בתחום הרשתות החברתיות, עשור שבו שינויים אדירים חלו על השוק, על הרגלי הגולשים, על ההזדמנויות הכלכליות שיש במדיה החברתית וגם על מחיר החשיפה שהולך ועולה.
לבניית נוכחות ברשת יש חשיבות רבה בימים שבהם אנשים נוהגים לחפש ברשת תשובות לכל שאלותיהם. למעשה מדובר בנקודות "מפגש" של העסק עם הלקוחות, ובדיוק כמנו שהייתם רוצים שהלקוח יכנס למשרד מסודר ונקי, או אולם תצוגה מעוצב ומרשים, כך תרצו להבטיח שבכל נקודת מפגש אונליין, תוכלו גם להעביר את המסרים השיווקיים, גם ליצור רושם ראשוני מוצלח, וגם להניע לפעולה.
חשוב לזכור שאנחנו לא מדברים רק על פייסבוק, תשאלו את עצמכם באלו פלטפורמות נוספות הלקוחות שלכם עשויים לחפש או למצוא אתכם, ונסו לפרסם שם. אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וטיק-טוק, עשויים להוות פלטפורמה שיווקית לא פחות טובה עבורכם.
זקוקים להקמה, ניהול, או תחזוקה של חשבונות במדיה החברתית?