top of page
  • תמונת הסופר/תyael media

אריק ברנשטיין קידום ממומן

אריק ברנשטיין קידום ממומן להצלחה דיגיטלית


אריק ברנשטיין קידום ממומן עוסק בשיווק ברשתות חברתיות וקידום עסקים אונליין. שיווק ברשתות חברתיות יכול להביא לתוצאות מהירות עבור עסקים בכל גודל, ללא צורך בהשקעה גדולה בתקציבי הפרסום והשיווק. על מנת לשווק את העסק ברשתות החברתיות צריך ליצור דף עסקי בפלטפורמה הנבחרת. קידום ממומן בפלטפורמות השונות עובד בשיטה של תשלום לפי לחיצה. שיטה זו מאפשרת חשיפה רבה באתרים רבים אך התשלום לפלטפורמה היא רק על כניסה מאומתת לדף המפורסם.


קידום אורגני או ממומן


כשמדובר על קידום באינטרנט, ניתן לכלול בתוכו גם שיווק ברשתות כמו, פרסום בטיקטוק ממומן, פייסבוק, אינסטגרם וטויטר. לגבי גוגל ניתן לחלק את סוגי הקידום לקידום אורגני השונה מקידום של פרסום בגוגל ממומן. קידום לעסק באופן אורגני הוא עבור מונח חיפוש ספציפי שהלקוחות מחפשים. בקידום אורגני, תוצאות החיפוש יופיעו באופן טבעי במנוע החיפוש, ללא תשלום נוסף על הפרסומת.


בחינת אפקטיביות בפרסום


דוגמאות לקידום ממומן הם המודעות שבגוגל בתחילת דף החיפוש או פרסום באינסטגרם ממומן. בקידום ממומן בגוגל עובדים לפי מילות מפתח ומחקר המילים דומה לזה שנעשה בקידום אורגני. קידום ממומן הוא הדרך המהירה להיראות ולהיחשף ולבחון את אפקטיביות של האתר או דפי נחיתה ספציפיים, קידום ממומן היא הדרך המהירה ביותר להתחיל להרגיש את הלקוחות שמתעניינים בתחום ובמוצרים שלכם. לדוגמה, לאחר פרסום בגוגל ממומן של שתי פרסומות שונות תוכלו להמשיך את הקמפיין עם המודעה שזכתה ליותר קליקים ולבחון האם האתר שלכם אפקטיבי ומניב.


אסטרטגיה שיושבת על ניתוח נתונים חכם


שיווק דיגיטלי באינטרנט כמו לדוגמא, פרסום בטוויטר ממומן, בנוי על ניתוח חכם של הנתונים שנאספים על הגולשים באמצעות העוגיות (קבצי Cookies). שיווק ברשתות חברתיות כמו פרסום בטיקטוק ממומן מאפשר לאסוף נתונים רבים לגבי היקף החשיפה, מספר העוקבים, היקף המעורבות, כמות ההמרות ועוד. המידע מאפשר לתכנן ולשפר את תכניות השיווק הדיגיטלי באמצעות הסקת מסקנות חכמה ויישום של שינויים מתוך אסטרטגיה ברורה ומכוונת מטרה.


אריק ברנשטיין קידום ממומן – מקצוענות וניסיון


אם אתם מחפשים פרסום בטוויטר ממומן או זקוקים לשירותי פרסום באינסטגרם ממומן כדאי לכם להכיר את אריק ברנשטיין קידום ממומן. העסק העצמאי של אריק ברנשטיין קידום ממומן מתמחה בשיווק דיגיטלי בכלל, שיווק ברשתות חברתיות בפרט ומלווה עסקים בכל תחומי הדיגיטל, מבניית האתרים, דרך ניהול קמפיינים ועד לתחזוק חשבונות ברשתות חברתיות.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריק ברנשטיין קידום עסקים

על אריק ברנשטיין קידום עסקים באינטרנט אריק ברנשטיין קידום עסקים עוסק בשיווק ברשתות חברתיות וקידום עסקים אונליין. שיווק ברשתות חברתיות יכול להביא לתוצאות מהירות עבור עסקים בכל גודל, ללא צורך בהשקעה גדו

bottom of page