top of page
  • תמונת הסופר/תyael media

אריק ברנשטיין קידום עסקים

על אריק ברנשטיין קידום עסקים באינטרנט


אריק ברנשטיין קידום עסקים עוסק בשיווק ברשתות חברתיות וקידום עסקים אונליין. שיווק ברשתות חברתיות יכול להביא לתוצאות מהירות עבור עסקים בכל גודל, ללא צורך בהשקעה גדולה בתקציבי הפרסום והשיווק. על מנת לשווק את העסק ברשתות החברתיות צריך ליצור דף עסקי בפלטפורמה הנבחרת.


קידום אורגני או ממומן


כשמדובר על קידום באינטרנט, ניתן לכלול בתוכו גם שיווק ברשתות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטויטר וגם שיווק דיגיטלי בגוגל. לגבי גוגל ניתן לחלק את סוגי הקידום לקידום אורגני ולקידום ממומן. קידום לעסק באופן אורגני הוא עבור מונח חיפוש ספציפי שהלקוחות מחפשים. בקידום אורגני, תוצאות החיפוש יופיעו באופן טבעי במנוע החיפוש, ללא תשלום נוסף על הפרסומת.


להגיע לראש העמוד


כתיבת תוכן ומאמרים לשם קידום לעסק בנושאים, בתחום פעילות העסק יכולים להביא, בעבודה נכונה את קידום באינטרנט לדף הראשון של מנוע החיפוש בתוך תקופה קצרה. דוגמאות לקידום ממומן הם המודעות שבגוגל בתחילת דף החיפוש או שיווק דיגיטלי בטוויטר של מודעה באמצע הפיד.


אסטרטגיה שיושבת על ניתוח נתונים חכם


שיווק דיגיטלי באינטרנט כמו לדוגמא, שיווק דיגיטלי באינסטגרם, בנוי על ניתוח חכם של הנתונים שנאגרים. שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לאסוף נתונים רבים לגבי היקף החשיפה, מספר העוקבים, היקף המעורבות, כמות ההמרות ועוד. המידע מאפשר לתכנן ולשפר את תכניות השיווק הדיגיטלי באמצעות הסקת מסקנות חכמה ויישום של שינויים מתוך אסטרטגיה ברורה ומכוונת מטרה.


תוכן שכיף לקרוא


בעבר שיווק דיגיטלי בגוגל באמצעות קידום המלצות ומאמרי תוכן SEO לא היה תמיד ברמה גבוהה. כיום מצופה ממאמרי קידום ברשת, להביא מידע אינפורמטיבי ונגיש לקריאה של המבקרים באתר ולא רק כאלו המותאמים למנועי החיפוש. זאת מכיוון שכאשר הלקוחות מבקרים באתר או מגיעים למאמר לאחר חיפוש מונח רלוונטי במנוע החיפוש, כאשר הם רואים מאמר, שלא כתוב היטב, הם מגבשים דעה שלילית לגבי מפרסם התוכן, דבר שפוגע כמובן במטרה הסופית של פעולות קידום ברשת.


אריק ברנשטיין קידום עסקים – מקצוענות וניסיון


אם אתם מחפשים קידום המלצות או זקוקים לשירותי שיווק דיגיטלי באינסטגרם כדאי לכם להכיר את אריק ברנשטיין קידום עסקים. העסק העצמאי של אריק ברנשטיין קידום עסקים מתמחה בשיווק דיגיטלי בכלל, שיווק ברשתות חברתיות בפרט ומלווה עסקים בכל תחומי הדיגיטל, מבניית האתרים, דרך ניהול קמפיינים ועד לתחזוק חשבונות ברשתות חברתיות.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריק ברנשטיין קידום ממומן

אריק ברנשטיין קידום ממומן להצלחה דיגיטלית אריק ברנשטיין קידום ממומן עוסק בשיווק ברשתות חברתיות וקידום עסקים אונליין. שיווק ברשתות חברתיות יכול להביא לתוצאות מהירות עבור עסקים בכל גודל, ללא צורך בהשקעה

bottom of page