top of page
  • תמונת הסופר/תArik Talbi Bernstein

שיווק ברשתות חבתיות

עודכן: 23 באוג׳ 2021

שיווק ברשתות חברתיות הוא הכוח העולה בקידום עסקים אונליין, הוא יכול להביא לתוצאות עבור עסקים בכל גודל, בהתאם לתקציבי הפרסום. על מנת לשווק את העסק ברשתות החברתיות צריך ליצור דף עסקי בפלטפורמות הנבחרות; פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טויטר, וכד'.


אורגני או ממומן


כשמדובר על שיווק דיגיטלי באינטרנט, ניתן לחלק את סוגי הקידום לקידום אורגני ולקידום ממומן. קידום אורגני מייצר תוצאות באופן טבעי, ללא תשלום נוסף על הפרסומת. אבל, ויש כאן אבל גדול, הקידום האורגני נמצא היום בשפל, משתי סיבות עיקריות: יש לכל גולש מספר גדול של חברים ועסקים שהוא עוקב אחריהם, ולא ניתן להציג את הכל, כל הזמן, לזה תוסיפו את הרצון של הרשתות החברתיות השונות להציג מאזני רווח משתפרים משנה לשנה. בעלי עסקים רבים רוצים תוצאות כאן ועכשיו, הם חייבים להבין שנגמרו ימי הזוהר של פייסבוק, ואם הם רוצים חשיפה למותג שלהם, הם חייבים להשקיע כסף בקידום ממומן.


אסטרטגיה שיווקית ומשפך שיווקי


פרסום "על עיוור" לקהל שמורכב באמצעות תחומי עניין או נתונים דמוגרפיים בלבד, הוא פרסום לא יעיל, מכיוון שהוא לא לוקח בחשבון את התהליכים שעוברים על לקוחות פוטנציאליים, עד שהם הופכים ללקוחות בפועל. ראשית, יש להגדיר יעדים ומטרות, ולבנות אסטרטגיה שיווקית המותאמת למאפיינים הייחודיים של העסק/שירות/חברה/מותג. יש לייצר תכנית עבודה תוך התאמת הפלטפורמות השיווקיות ליעדי וצרכי העסק, ליצור משפכי שיווק ליצירת קהלים איכותיים, ופרסום ללקוחות, לפי השלב שבו הם נמצאים במשפך השיווקי.


ניתוח נתונים חכם


שיווק דיגיטלי באינטרנט (בין אם זה שיווק באינסטגרם, בפייסבוק או בטיקטוק) בנוי על ניתוח חכם של הנתונים הנאגרים. שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לאסוף נתונים רבים לגבי היקף החשיפה, מספר העוקבים, היקף המעורבות, כמות ההמרות ועוד. המידע מאפשר לתכנן ולשפר את תכניות השיווק דיגיטלי בטויויטר או בכל פלטפורמה נוספת, באמצעות הסקת מסקנות חכמה ויישום של שינויים מתוך אסטרטגיה ברורה ומכוונת מטרה.


שיווק ברשתות חברתיות עם איש מקצוע וותיק ומנוסה


אם אתם מחפשים שיווק דיגיטלי בטוויטר או זקוקים לשירותי שיווק דיגיטלי באינסטגרם, הגיע הזמן שנכיר, נעים מאד, אני את אריק ברנשטיין. העסק שלי מתמחה בשיווק דיגיטלי בכלל, שיווק ברשתות חברתיות בפרט ומלווה עסקים בכל תחומי הדיגיטל, מבניית האתרים, דרך ניהול קמפיינים ועד לתחזוק חשבונות ברשתות חברתיות.

bottom of page